Kaksi hallituksen jäsentä nosti itselleen noin 60 000 euroa lappeenrantalaisesta rakennusyhtiöstä — Konkurssipesä sai tositteita muovikasseissa
Käräjäoikeuden mukaan kaksikko aiheutti tai ainakin pahensi yhtiön maksukyvyttömyyttä. Hallituksen puheenjohtaja sai 15 kuukautta ehdotonta vankeutta ja liikentoimintakiellon, hallituksen jäsen 6 kuukautta ehdollista vankeutta.
Lappeenrantalaisesta rakennusyhtiöstä varoja itselleen nostaneet kaksi miestä on tuomittu Etelä-Karjalan käräjäoikeudessa. Oikeuden mukaan miehet aiheuttivat tai ainakin pahensivat yhtiön maksukyvyttömyyttä maksamalla yhtiön rahoja itselleen.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.