Etelä-Karjalan osuuskauppa maksaa ensimmäistä kertaa ”ylijäämänpalautusta”: Kaikkiaan asiakasomistajille tilitetään viime vuodelta 11,5 miljoonaa euroa
Etelä-Karjalan osuuskauppa maksaa asiakasomistajilleen ensimmäistä kertaa historiassaan noin kaksi miljoonaa euroa ylijäämänpalautusta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.