Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Miksi kauppakuitissa lukee ”Ei miellytä”, kun tavallisesti kuitista löytyy teksti ”Kiitos käynnistä”? Tätä ihmettelee ruokaostoksilla käynyt imatralainen Kari Skyttä

Ostoksilla käynyt Kari Skyttä halusi oikaista kassalla tapahtuneen rahastusvirheen. Hyvityskuittiin painettu teksti jäi kuitenkin kummastuttamaan.

Imatralainen Kari Skyttä sai kauppa-asioinnin yhteydessä hyvityskuitin, joka herätti hänessä hämmennystä. Kuitin alalaidassa ei lukenutkaan ”Kiitos käynnistä” niin kuin yleensä. Sen sijaan siihen oli painettuna teksti ”Ei miellytä”.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.