Kangaskosken entiselle raja-asemalle ei ole vielä löydetty vuokralaista, vaikka asemaa voidaan vuokrata pelkillä käyttökuluilla
Keskusteluja vuokraamisesta on käyty usean tahon kanssa, mutta tilanne on edelleen auki. Asemaa ollaan vuokraamassa pelkästään käyttökuluilla.
Rautjärven Kangaskosken entiselle raja-asemalle ei ole toistaiseksi löydetty vuokralaista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.