Maakuntajohtaja Matti Viialaisen mielestä Saimaalle mahtuisi kaksikin luksusristeilijää — "Miksei se menestyisi täälläkin"
Saimaalla seilaava luksusristeilijä nousi uutisiin jo viime kesänä, kun silloinen elinkeinoministeri Mika Lintilä kaavaili Saimaalle ekoristeilijää.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.