Henkilöauto paloi lunastuskuntoon Rajapatsaan Rautalankadulla viime yönä: kyseessä jo neljäs elokuun aikana alueella tapahtunut epäilty tuhopoltto — "Ei tämä huolen tasoa ole nostanut minulla yhtään", toteaa Rajapatsaalla yhdeksän vuotta asunut Harri Nissinen
Pelastuslaitos sammutti liekkejä tunnin ajan. Aikaisemmin elokuussa alueella on roihunnut kolme roskakatosta.
Farmarimallinen henkilöauto paloi Rajapatsaan Rautalankadulla varrella perjantain vastaisena yönä. Pelastuslaitos sai hälytystehtävän puoli kahden aikaan yöllä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.