Mansikkalan terveysaseman sisäpuolinen purku on käynnissä, rakenteiden purkaminen alkaa parin viikon päästä
Terveysaseman rakennuksessa tehdään parhaillaan asbestipurkua sekä sisäpuolisten osien poistamista käsityönä. Purku-urakan on määrä valmistua jouluun mennessä.
Mansikkalan terveysaseman purkaminen on aloitettu.Pasi Huoponen Mitran talonrakennuksesta kertoo, että purku-urakka käynnistyi muutama viikko sitten sisäisillä purkutöillä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.