Eksoten kotihoidosta on taas tehty neljä kantelua ja pääluottamusmiehen mukaan työntekijät väsyvät ihan entiseen malliin
Terveys- ja vanhuspalvelujen johtaja Tuula Karhula myöntää talven olleen erittäin haastava ja yt-neuvotteluiden pahentaneen entisestään tilannetta.
Eksoten kotihoidon työntekijöiden kuormitus on taas kasvanut huolestuttavalle tasolle. Syksyllä alkaneet ja juuri päättyneet yt-neuvottelut ovat vielä pahentaneet tilannetta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.