Nepu Šahinpašić pitää miehensä kanssa majataloa Bosnian vuoristossa – "Toit minut sitten Suomeen", vaimo totesi ensivisiitillään
Nepu ja Jasmin Šahinpašić asuvat osan vuodesta vanhassa omakotitalossa Mäntyharjussa. Parin mukaan monet arkiasiat on tehty Suomessa tavallisille ihmisille helpoiksi.
Jasmin Šahinpašić, 45, kaataa punakukkaisiin kuppeihin bosnialaista kahvia vanhan omakotitalon keittiössä. Kahvi on keitetty leivinuunin levyllä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.