Presidentti Niinistö jyrisee IS:n haastatteluissa suomalaisille, jotka eivät noudata ohjeita: "Minä en sellaista halua ollenkaan hyväksyä"
Niinistö ei ymmärrä ihmisiä, jotka vielä menevät esimerkiksi ravintoloihin hallituksen vetoomuksista huolimatta.
STT
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.