Imatra Base Campin matkailumarkkinointi osin lepotilassa, tapahtuma- ja leirivarauksia on jouduttu perumaan – Mutta positiivistakin on, kertoo toimitusjohtaja Jukka Aallikko: "Ei elämä ole kokonaan pysähtynyt"

Arkistokuvassa esiintyvä Base Campin toimitusjohtaja Jukka Aallikko uskoo kulttuuritalo Virran syksyn olevan kaikesta huolimatta vilkas. Anssi Kemppinen

Tällä hetkellä Imatra Base Campin matkailumarkkinointi on osin jäissä, kertoo toimitusjohtaja Jukka Aallikko. Syynä on koronaviruksen aiheuttamat poikkeusolosuhteet.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi 9 viikoksi vain 1 €/viikko ja pääset lukemaan kaikki Uutisvuoksen sisällöt.

Tilaa 1 €/vko Olen jo tilaaja