Kuntaliitosneuvottelujen aloittamisesta keskustellaan todennäköisesti Imatran seudun seutuparlamentissa kesäkuussa – Taustalla on rautjärveläisvaltuutettujen kuntalaisaloite
Imatra on kutsunut koolle seutuparlamentin 22. kesäkuuta.
Kuntaliitosneuvottelut nousevat luultavasti yhdeksi keskustelunaiheeksi, kun Imatran seudun kuntien päättäjät pääsevät pian kokoontumaan. Imatra on kutsunut koolle seutuparlamentin, joka kokoontuu 22. kesäkuuta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.