Ketterän juniorien leiri saatiin kuin saatiin järjestettyä: kausi on yhä täynnä kysymysmerkkejä – pelaajat ovat odottaneet jäälle pääsemistä ja kaverien näkemistä
Leiri pidettiin ensimmäisen kerran Näreharjussa 2000-luvun alussa.
Imatran Ketterä juniorit ry:n järjestämä perinteinen starttileiri alkoi maanantaina jäähallilla. Paikalle on kokoontunut pelaajia eri juniorijoukkueista. Junioripäällikkö Jari Lifländer kertoo, että leirin järjestäminen oli viime viikolla vielä kysymysmerkki.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.