Ruokolahden Matintielle avataan kuntalaisten yhteinen olohuone – Työikäisille ja ikääntyneille järjestetään jatkossa monipuolista ohjelmaa: "Tällä hetkellä etsitään pianon lahjoittajaa"
Yhteistyössä ovat kunnan lisäksi mukana Eksote, seurakunta ja Etelä-Karjalan Mieli ry:n YHES-hanke. Toiminta käynnistyy 2. marraskuuta.
Ruokolahdella valmistellaan parhaillaan kuntalaisten yhteistä olohuonetta. Se avataan marraskuussa Matintien kiinteistössä, jossa toimii tällä hetkellä Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin (Eksote) kuntouttava päivätoiminta. Jatkossa tiloissa järjestetään monipuolista toimintaa, joka on suunnattu työikäisille ja ikääntyneille.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.