Lukijan uutinen: Olavinkulmassa vietettiin ikäihmisten iloinen iltapäivä – Marjut Vuotila totesi juhlapuheessaan: "Vastuu omasta hyvinvoinnista on itsellä"
Uusi Imatran Inkeri Sanna Ilonen painottaa rohkeaa luottamusta elämään.
Valtakunnallista vanhustenviikkoa vietettiin teemalla Onni on vanheta. Olavinkulmassa 11.10. oli vieraita koronarajoitusten sallima maksimimäärä. Koko yleisöllä oli maskit käytössä. Juhlan järjestelyistä ja tarjoiluista vastasi Imatran NNKY, tilat tarjosi Imatran seurakunta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.