Viikonloppuna siirrytään talviaikaan – Suomalaiset olisivat valmiita luopumaan kellojen siirtelystä, mutta asia vaatii EU:n päätöksen
Kesä- ja talviaikaa on noudatettu Suomessa lähes 40 vuotta.
Kesäaika päättyy ja talvi- eli normaaliaikaan palataan tällä viikolla lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Kelloja siirretään tunti taaksepäin ensi sunnuntaina 25. lokakuuta aamuyöllä klo 4.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.