Mansikkalan ja Saareksiinmäen uudet led-valomainokset posottavat vielä muutaman päivän yötä päivää, joulun jälkeen ne pistetään yöksi kiinni
Tainionkoskentien ja Helsingintien varteen on noussut kaksi uutta led-valotaulua. Ne pystytettiin viikonloppuna, kertoo taulujen mainosmyyntiä hoitava Heikki UusimäkiLedisammosta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.