Imatralainen Janna Kähkönen aikoo käydä lomalla ahkerasti Freeskissä, Isabel Hutchinson ja Viivi Tentke pitävät rinteessä hauskaa ja nauttivat ulkona olosta
Laskettelukeskus Freeskin kausi on käynnistynyt vilkkaana. Toistaiseksi laskettelukeskuksen kahvila toimii noutoperiaatteella. Yrittäjä Tuomas Toiviainen kertoo, että joululoman aikaan asiakaspaikkoja tehdään ulos lisää ja katoskin on suunnitelmissa rakentaa.
Ruokolahden Freeskin rinteissä riittää jouluaaton alla vilskettä. Kaverinsa kanssa laskettelemaan tullut imatralainen Janna Kähkönen kertoo käyneensä Freeskissä ensimmäisen kerran sunnuntaina.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.