Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Pääkirjoitus Korona-aikaa on kohta takana kaksi vuotta, ja kansalaiset ansaitsevat edelleen faktoihin perustuvia linjauksia

Koronaelämää on pian takana kaksi vuotta. Viime päivinä moni on ihmetellyt, eikö tuona aikana ole opittu mitään. Hallituksen sisäinen painiskelu, etenkin sosiaali- ja terveysministeriön sooloilu ja kirsikkana kakun päällä umpisekava viestintä rassaavat kansalaisia.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.