Pääkirjoitus Korona-aikaa on kohta takana kaksi vuotta, ja kansalaiset ansaitsevat edelleen faktoihin perustuvia linjauksia
Koronaelämää on pian takana kaksi vuotta. Viime päivinä moni on ihmetellyt, eikö tuona aikana ole opittu mitään. Hallituksen sisäinen painiskelu, etenkin sosiaali- ja terveysministeriön sooloilu ja kirsikkana kakun päällä umpisekava viestintä rassaavat kansalaisia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.