Kuumat | Saataisiinko entisen Koskiksen parkkialue aurattua? – Helpottaisi joulunajan pysäköintiongelmaa
Leirintäalueesta vielä. Tuliko tehtyä hätäinen päätös poistaa se Ukonlinnan mäeltä? Jos kunnallistekniikka on ennallaan, olisi helppo palauttaa se samaan paikkaan. Asuintalojahan sinne ei tule. T: Maku
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.