Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Katukanava: Miten imatralaiset ilkeävät narista rahantulosta?

Muutin Imatran seudulle viitisen vuotta sitten, ja nyt lienee kertynyt hieman kokemuksia jaettavaksi muillekin. Yksi ihmetyttävä seikka on vuodesta toiseen jatkuva pieni, mutta keskeytymätön narina siitä, että ulkomaalaiset tuovat seudulle rahaa ja että he ylipäätään matkustelevat täällä. Jossakin vaiheessa narinan aiheena olivat täydet parkkipaikat. Kun ne tyhjenivät, naristiin siitä kun vain ulkomaalaisia varten kehitetään palveluja. Ulkomaalainen pitää tässä lukea venäläiseksi, jonka euroja ei ilmeisesti kaikkien mielestä tulisi ottaa vastaan.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.