Pääkirjoitus: Nerg patisteli yhteistyöhön
Sote-ja maakuntauudistuksen valmistelua johtava alivaltiosihteeri Päivi Nerg sanoo Maaseudun Tulevaisuuden haastattelussa, että suunniteltua pienempi määrä maakuntia olisi ollut parempi vaihtoehto. Hallituksen lakiesitys tähtää 18 maakuntaan, mutta Nergin mukaan 12 tai jopa viisi olisi ollut parempi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.