Kimmo Tiilikaisen kolumni: Olen yhä ylpeä siitä, että saimme aikaan Äitsaari-kierroksen
Kiersin sunnuntaina Äitsaari-kierroksen. Niin teki pari tuhatta muutakin maaseutuyritysten suoramyynnistä ja avoimista ovista kiinnostunutta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.