Pääkirjoitus: Sosiaali- ja terveysministeriö voi huonosti, hallituksen lakien valmistelussa on suuria puutteita
Helsingin Sanomat kertoi eilen sosiaali- ja terveysministeriön huonosta työilmapiiristä. Lehden haastattelemien virkamiesten mukaan ministeriössä kärsitään työuupumuksesta ja huonosta johtamisesta, josta tuloksena on heikkoa lainvalmistelua. Tilannetta luonnehditaan kriisiksi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.