Arkistosta: Näiden kasteleminen on ihan hirveää hommaa, sanoo puutarhuri, mutta onneksi välillä alle voi ottaa harrikan ja ajella porukassa vaikka Puumalaan kahville 26.4.2020 19:55 | Päivitetty 8.2.2021 23:17
Ketjuviesti: Näiden kasteleminen on ihan hirveää hommaa, sanoo puutarhuri, mutta onneksi välillä alle voi ottaa harrikan ja ajella porukassa vaikka Puumalaan kahville 22.4.2019 5:55
Puutarhan voi perustaa vaikka olohuoneeseen — Paula Ritanen-Närhi: ”Puutarha voi olla esteettinen, mutta myös satoisa” 6.4.2019 15:05 | Päivitetty 10.2.2021 17:29