1970-luvulla käytiin katsomassa jätevesien kuohuntaa kanavasulussa — eteläkarjalaisilla luonnonsuojelijoilla on takana 50 vuotta taistelua Saimaan ja norpan puolesta 18.5.2019 7:05 | Päivitetty 10.2.2021 11:32