Usein kysyttyä

Olemme koonneet tälle sivulle kysymyksiä, jotka usein askarruttavat asiakkaitamme. Jos et löydä täältä vastausta juuri sinun kysymykseesi, otathan yhteyttä tilaajapalveluumme.

Sivuston selainvaatimuksiin voit tutustua täältä.

Tilauksen tekeminen

Onko mahdollista saada lehti ilman mainoksia tai liitteitä?

Mainokset ovat olennainen osa lehden sisältöä. Monet tilaavat lehden juuri mainosten välittämien asioiden takia. Seuraamalla tiiviisti lehden sivuilla olevaa mainontaa tietää, mikä on oikea hintataso, mitä uutuuksia on markkinoille tullut sekä missä yhtiössä on parhaat vapaat työpaikat.

Voinko lehden tilata ulkomaille?

Suosittelemme tekemään Uutisvuoksen digitilauksen, jolloin lehti on luettavissa kätevästi verkon kautta.

Lehden voi tilata ulkomaille. Jakelu tapahtuu useimmin postien välityksellä ja yleensä 3-5 päivän viiveellä. Normaalin tilaushinnan lisäksi veloitamme postimaksun.

En ole tilaaja. Voinko silti antaa tilauksen lahjaksi?

Lehden tilaus on loistava lahja, olitpa itse tilaaja tai et. Pääset tekemään tilauksen helposti Tilaa -osiosta


Asiakasnumero, salasanat ja käyttäjätunnukset

Mistä löydän asiakasnumeroni?

Löydät asiakasnumerosi laskustasi. Asiakasnumeron saa myös ottamalla yhteyttä tilaajapalveluun.

Olen unohtanut näköislehden salasanani, mitä teen?

Voit tilata linkin uutta salasanaa varten tästä.

Mihin antamiani tietoja käytetään?

Lehti käyttää tilaajiensa tietoja asiakaspalvelussaan ja erilaisista asiakaseduista tiedottamiseen. Voit lukea tietojesi käytöstä tarkemmin rekisteriselosteesta


Muutokset tilauksiin ja omiin tietoihin

Voinko muuttaa määräaikaistilaukseni kestotilaukseksi?

Määräaikaisen tilauksen voi muuttaa kestotilaukseksi ottamalla yhteyttä tilaajapalveluumme.

Voinko maksaa laskun useammissa erissä?

Kestotilauksiin on tarjolla viisi laskutusvälivaihtoehtoa: 2 kk, 3 kk, 4 kk, 6 kk ja 12 kk, joista jokainen voi valita itselleen sopivimman. Mitä pidempi laskutusväli, sen edullisemmaksi päivittäinen lehti tulee tilaajalle. Jos haluat muuttaa laskutusväliä, ota yhteyttä tilaajapalveluumme.

Kuinka nopeasti tilaukseen tehdyt muutokset (esim. osoitteenmuutos ja keskeytys) tulevat voimaan?

Tilaukseen tehdyt muutokset astuvat voimaan viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.

Voiko lehden tilapäisesti keskeyttää tai kääntää toiseen osoitteeseen?

Voit halutessasi tehdä tilaukseesi tilapäisen jakelunkeskeytyksen tai tilapäisen osoitteenmuutoksen.

Olen antanut tilauksen lahjaksi. Voinko vaihtaa lahjan saajaa?

Kyllä, lahjan antajana voit halutessasi muuttaa lahjan saajaa ottamalla yhteyttä tilaajapalveluumme. 

Miten peruutan tilaukseni?

Jos haluat irtisanoa tilauksesi, ota yhteyttä puhelimitse tilaajapalveluun.

Tilaaja voi irtisanoa kestotilauksen ilmoittamalla siitä asiakaspalveluun vähintään yhtä viikkoa ennen laskutusjakson päättymistä. Muutos astuu tällöin voimaan uuden laskutusjakson alkaessa.

Kesken tilausjakson tehty jatkuvan tilauksen irtisanominen astuu voimaan 3 päivän kuluessa tilaajan tekemästä ilmoituksesta. Kesken tilausjakson irtisanotusta tilauksesta veloitetaan muutoskulu 10 € sekä normaalihinnaston mukainen tilausmaksu siltä ajalta, jonka tilaaja on ehtinyt saada lehteä. Mahdolliset tilauksen kampanjaedut eivät ole voimassa, mikäli tilaus irtisanotaan kesken laskutusjakson.